środa, 31 grudnia 2014

Filmik - prezenty świąteczne, życzenia

Hejka,
Z okazji kończącego się roku 2014 i nadchodzącego 2015 chciałabym złożyć Wam życzenia :D
Abyście wytrwali w swoich postanowieniach oraz aby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego :D
Wszystkim blogerom życzę prawdziwych czytelników oraz jak największych sukcesów :D

W tym roku wiele się zdarzyło m. in.:

-zaczęłam bardziej interesować się modom i całą tą blogosferą,
-założyłam tego bloga :D
-przeżyłam wiele fajnych okresów w szkole: Dzień Patrona, debata, konkurs recytatorski....
-pierwszy raz występowałam w Domu Kultury śpiewając
-pojechałam nad morze :D
-i wiele innych....

I zapraszam Was jeszcze na filmik dotyczący prezentów świątecznych :D

Moje prezenty świąteczne - klik

Dziękuje, że w ostatnim czasie Was tylu przybyło <3
Paa :*

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Christmas, winter...

Hejka,

Jak tam po świętach? U mnie dobrze :D Tyle na nie czekaliśmy, a tak szybko minęły :D Na Wigilię poszłam do dziadków i wszyscy spędziliśmy ten dzień razem :D Nie obyło się oczywiście bez prezentów :D Jeśli chcecie mogę zrobić o nich osobny post :) Ale w skrócie Wam powiem, że dostałam dużo kosmetyków i słodyczy i jeszcze pewne urządzenie haha, jeśli jesteście ciekawi co to, to piszcie. :) W pierwszy dzień świąt przyjechała jeszcze moja ciocia i razem z nią i jeszcze jedną ciocią oraz siostrą układaliśmy puzzle, z którymi męczyliśmy się dobre kilka godzin, po czym i tak wszystko zostało rozwalone :/. W drugi dzień świąt spadł śnieg i oczywiście musiałam zrobić kilka zdjęć, bo jakby inaczej :D Resztę dnia spędziłam siedząc przy komputerze, oglądając filmy itp. Jeśli chodzi o sylwestra to nie mam jeszcze planów, chociaż to już za 2 dni :p Pierwszy tydzień wolnego od szkoły minął całkiem OK, zobaczymy jak będzie z kolejnymi :)



Jakie wielkie płatki śniegu:

Tu jestem: 
♥  INSTAGRAMFANPAGEASK


Chcecie nowy filmik? A jak wy spędziliście święta? :D

środa, 24 grudnia 2014

Haul listopad/grudzień 2014

Hej,
dzisiaj taki nietypowy post, bo będzie to filmik, filmik na youtubie. Jednak nie jestem jeszcze gotowa, żeby dodać publiczne video, a więc dodałam niepubliczne tzn. możecie obejrzeć je tylko wtedy, kiedy macie do niego link, a oto on:


Klik


Koniecznie napiszcie mi co myślicie o takiej formie postów i ewentualnie jakie byście chcieli filmiki zobaczyć :D
Do następnego posta
Paa

niedziela, 14 grudnia 2014

Wycieczka 11.12.14

Hejjj,
Kilka dni temu, a dokładnie w czwartek byłam na wycieczce w Radomiu, w galerii i kinie. Szczerze mówiąc, gdyby nie ten film, na który pojechaliśmy sama wycieczka nie byłaby jakaś bardzo ciekawa.

Wyjechaliśmy o 8:30 spod naszej szkoły, a do Radomia dotarliśmy około 9:30. Mieliśmy chwile czasu przed filmem, więc wszyscy się rozeszli i spotkaliśmy się potem o 10:15. Film zaczynał się o 10:30 i był to ,,Kosogłos" <3 Uwielbiam wszystkie części ,,Igrzysk Śmierci" i ta spodobała mi się nie mniej niż poprzednie. Nie będę Wam spoilerować, bo pewnie niektórzy z Was nie widzieli jeszcze tego filmu i nie chcą, abym im opowiedziała całą treść. Później mieliśmy około półtorej godziny chodzenia po galerii. Kupiłam niewiele rzeczy. Wróciliśmy o 15:00 także dosyć wcześnie, ale wycieczka była udana ze względu na ten film. Jeśli nie oglądaliście go, to serdecznie was zapraszam, bo naprawdę warto.

Napiszcie mi koniecznie jakie są Wasze ulubione filmy :)

Paaa

niedziela, 7 grudnia 2014

Stylizacje #1

Hej,
dziś post rozpoczynający serię, w której będę pokazywała Wam stylizacje z ubrań z różnych sieciówek (i nie tylko), można powiedzieć taki ,,przegląd" :) Dziś będzie H&M :) Prosta stylizacja składająca się ze:
sweterka: http://www.hm.com/pl/product/56231?article=56231-A
legginsów: http://www.hm.com/pl/product/01681?article=01681-A
butów: http://www.hm.com/pl/product/57428?article=57428-A
komina: http://www.hm.com/pl/product/48328?article=48328-C#article=48328-A
Mi osobiście, choć stylizacja jest prosta, bardzo się podoba :)
Krótki post, ale mam nadzieję, że Wam się spodobał :) Koniecznie napiszcie mi w komentarzu czy chcecie, żebym takie posty robiła co jakiś czas :)
Paaa

niedziela, 23 listopada 2014

Pomysły na prezenty świąteczne!!!

Hej,
Dawno mnie nie było, ponieważ nie miałam za dużo czasu na pisanie postów :( Dużo nauki, co tydzień 1 lub 2 sprawdziany i kilka kartkówek i jeszcze ponura pogoda, która z pewnością nie zachęca nas do pracy :(
Wielkimi krokami zbliżają się mikołajki, a potem święta,  więc postanowiłam podzielić się z Wami kilkoma pomysłami na prezenty :D

- fajnym pomysłem jest kupienie komuś kosmetyków, ale takich, których ta osoba nie kupiłaby sama, chodzi o to, żeby móc przetestować różne nowości :) w sklepach jest teraz dużo zestawów kosmetyków, jednak ja wolę sama dobrać zestaw i ładnie go zapakować :)
- w sklepach są też często karty podarunkowe, które nadają się na świąteczny prezent
- może teraz coś DIY :) fajnym pomysłem jest zrobienie kuli do kąpieli lub mydełek zapachowych :)
- można zrobić koszulkę z nadrukiem, wystarczy kupić odpowiedni papier i wydrukować w lustrzanym odbiciu wybrany wzór lub napis, a potem naprasować go żelazkiem na koszulkę :)
- w internecie znalazłam ciekawy pomysł na zrobienie talonów na np. przytulanie, do nich możemy dołączyć regulamin, w którym napiszecie w jakich okolicznościach możecie przyjąć talon, a w jakich nie i do kiedy dany talon jest ważny :)
- jeśli chcecie ,,się pobawić" wystarczy kupić kilka kolorowych świec i stopić je, dodać olejki zapachowe i uformować z nich jedną świecę :D
- ja lubię robić choinki z makaronu i wstążek, dam Wam zdjęcie jednej z nich, można oczywiście robić też bombki i inne ozdoby, które możemy potem ładnie zapakować i podarować komuś :)

Nie pisałam dawno postów, ale jak było jeszcze w miarę ciepło poszłam na taką małą sesję i zrobiłam sporo zdjęć. Nie będę ich wszystkich tu wrzucała, ale pokaże Wam kilka z nich :) Może one trochę nie pasują to tematyki posta, ale bardzo chciałam Wam je pokazać :)



Możliwe, że pojawi się jeszcze jakiś post dotyczący pomysłów na prezenty :3
Jeśli chcecie, żebym zrobiła osobny post, w którym zrobię jakiś prezent sama to piszcie w komentarzach :)
A Wy macie jakieś ciekawe pomysły na prezenty?

niedziela, 9 listopada 2014

I love fall, czyli jesienny TAG


Hej,
Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem, w którym będę odpowiadać na pytania :

1. Ulubiona jesienna szminka?
2. Ulubiony jesienny lakier?
3. Napój który towarzyszy Ci w jesienne dni?
4. Ulubiona świeca zapachowa?
5. Ulubiony jesienny zapach?
6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria?
7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała?
8. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej?
9. Co lubię, czego nie lubię w jesieni?

A więc zaczynamy!

1. Ulubiona jesienna szminka?
Jesienią wolę nakładać na usta pomadki ochronne, ale jeśli już jest to szminka to wybieram tą: Miss Sporty 013 Candy cake.

2. Ulubiony jesienny lakier?
Jeżeli chodzi o lakiery to mam swoich ulubieńców niezależnych od pory roku. Pomimo ponurej pogody jesiennej nie lubię dodatkowo dołować się smutnymi odcieniami na paznokciach. Nie pokażę Wam konkretnego lakieru, ponieważ nie maluję całą jesień paznokci na jeden kolor. Jeśli chcecie to mogę zrobić post z moimi ulubionymi lakierami. Napiszcie mi w komentarzach czy chcielibyście coś takiego :)

3. Napój który towarzyszy Ci w jesienne dni?
Jesienią najbardziej lubię pić gorącą herbatkę w domowej atmosferze :3

4. Ulubiona świeca zapachowa?
Ja zazwyczaj nie palę świec. Najczęściej są to olejki w kominku :)

5. Ulubiony jesienny zapach?
Od jakiegoś czasu bardzo polubiłam zapach mgiełki do ciała z Avonu Owoc granatu i mango. Pomimo to, że nie jest to typowo jesienny zapach, ja ją uwielbiam. :D

6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria?
Jesienią najchętniej zakładam grube kominy, aby było mi ciepło.

7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała?

W zasadzie to sama nie wiem, ale myślę, że może za wampira albo hrabinę? :)

8. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej?
Najbardziej podobają mi się chyba botki na grubym, stabilnym obcasie. :)

9. Co lubię, czego nie lubię w jesieni?
Najbardziej chyba lubię to, że jak jest ładna pogoda, różnokolorowe liście, można robić przepiękne zdjęcia :D A nie lubię jak pada deszcz i jest brzydka pogoda :(

Chciałabym otagować Agatę, która prowadzi bloga: Klik :)

Mam do Was jeszcze jedno pytanie, a mianowicie czy chcielibyście kolejny filmik na blogu? Piszcie w komentarzach :)

piątek, 31 października 2014

Co mnie irytuje?

Hej,
dzisiaj przychodzę do Was z postem: Co mnie irytuje?
-strasznie nie lubię, gdy ktoś mówi mi, żebym przykładowo odpuściła coś albo zrobiła to inaczej, jeśli ten ktoś nigdy nie był w takiej samej albo nawet podobnej sytuacji,
-nie lubię jak ktoś odpisuje mi ,,aha",
-jak niektórzy nauczyciele uważają, że tylko ich przedmiot jest najważniejszy,
-gdy jakaś osoba zachowuje się inaczej niż zwykle tylko po to, żeby się komuś przypodobać,
-osoby, którym się nic nie chce albo wiecznie nie mają czasu,
-przypisywanie sobie jakichś wymyślonych historii,
-gdy nauczyciele lub dorośli mówią, że trzeba się uczyć, bo TYLKO to jest ważne, a zainteresowania to nie...,
-ocenianie innych dobrze ich nawet nie znając,
-popisywanie się,
-mówienie komuś co jest dobre, a co złe i ,,wchodzenie" w jego życie jakby się nie miało swojego.

Tak więc te sytuacje głównie mnie irytują, ale znajdą się oczywiście także inne, rzadsze, których tu nie wypisywałam :p
Tak więc na dziś to tyle
Paa

niedziela, 26 października 2014

Urodziny :D

Hej,
Dzisiaj będzie dosyć krótki post. Chciałam w nim podziękować za wszystkie życzenia i prezenty, które otrzymałam z okazji moich urodzin. Dziękuję Wam, że o mnie pamiętaliście :D


Jeszcze raz dziękuję :*
Paa

piątek, 17 października 2014

Wycieczka - 10.10.14

Hej,
tydzień temu byłam na wycieczce w Warszawie i chciałabym Wam trochę o niej opowiedzieć, więc zaczynajmy :)
Wyjechaliśmy około 10 rano, także dosyć późno, ale to z takiego powodu, że wycieczka zaplanowana była głównie jako wyjazd do teatru, który był dopiero o 19, także...Jak weszliśmy do busu okazało się, że jest tam strasznie ciasno i wszyscy narzekali, ale to jeszcze nic w porównaniu do średnio działającej klimatyzacji.. Na początku jeszcze jakoś działała i w temperatura w busie była całkiem OK. Gdy dojeżdżaliśmy do Warszawy wszystkim zaczęło robić się gorąco i po chwili temperatura była już nie do zniesienia. Wszyscy ,,wachlowali" się czym mogli, ale szczerze mówiąc mało to dawało. Gdy dojechaliśmy do zamku królewskiego i mieliśmy do niego jakieś 0,5 km pieszo kierowca stwierdził, że podwiezie nas bliżej i jechał jakieś 0,5 godziny przez co nasza pani musiała przesunąć rezerwację o godzinę. Gdy dojechaliśmy każdy jak najszybciej chciał wyjść z busa...Najpierw pospacerowaliśmy po starym mieście, gdzie z koleżankami robiłyśmy sobie zdjęcie(kilka z nich pokażę Wam na dole). Potem poszliśmy do zamku, gdzie najbardziej spodobało mi się to, że każdy  miał słuchawki i mikroport przez które słyszeliśmy panią przewodnik. Później pojechaliśmy do ,,Złotych Tarasów", gdzie zakupiłam torebkę i bluzkę, które na pewno niedługo Wam pokażę. No i na koniec pojechaliśmy do teatru Komedia na spektakl pod tytułem ,,Zorro", w którym jedną z głównych ról zagrała Anna Czartoryska. Sztuka była naprawdę bardzo ciekawa i było w niej dużo tańca i śpiewu. Wróciliśmy przed 1 w nocy. Podczas drogi powrotnej chwilami mogłam stwierdzić, że...jest mi zimno...znów wina klimatyzacji... :p

Teraz kilka zdjęć :)



A Wy byliście ostatnio na jakiejś wycieczce?

czwartek, 9 października 2014

Haul wrzesień 2014

Hej,
na początku chciałam Was bardzo przeprosić, że tak długo nie pisałam, żadnych postów, ale niestety nauki jest coraz więcej, a czasu coraz mniej...Bez przedłużania przejdę do tematu dzisiejszego posta i będzie nim haul. Nie pokażę Wam wszystkich rzeczy, które kupiłam w ostatnim czasie, ale tylko te, które najczęściej nosiłam do tej pory. Zacznę od rzeczy, które kupiłam tego dnia co nagrywałam dla Was vlog (wiem, że to było już dawno, ale chciałam, żebyście je zobaczyli).

Bluzka z H&M


I spodenki z Croppa, które są bardzo fajne, gdyż mają wysoki stan :)


I przejdę już do zakupów z tego miesiąca. Płaszczyk, który kupiłam w Stardivariusie




Kupiłam w Croppie taką bluzę, która nazywa się oryginalnie ,,katanka", nie spotkałam się wcześniej z taką nazwą, także ja mówię na to zazwyczaj ,,bluza" :p



Także w Croppie kupiłam taką bluzkę, która bardzo mi się podoba. Bardzo Was przepraszam, że jest pomięta, ale nie zdążyłam jej wyprasować :(



Teraz pokażę Wam kilka rzeczy nieubraniowych. Pierwsza z nich to pewnie dobrze Wam znane Loom Bands :)

Kolejną rzeczą jest kominek i olejek zapachowy do niego. Sam kominek kupiłam w sklepie w moim mieście, a olejek w Rossmannie.


Teraz pokażę Wam lakier do paznokci, który dostałam od mojej siostry. Kupiła mi go będąc w Niemczech.


Tak więc na dziś to tyle 
Paa :)

czwartek, 18 września 2014

Catrice Camouflage Cream - recenzja

Hej,
dzisiaj będzie recenzja mojego ulubionego korektora z Catrice. Ja mam nr 020 Light Beige. Kupiłam go w Naturze za około 12-13zł.  Ja nakładam go pędzelkiem z...chyba Natury..Kosztował około 10 zł.






Korektor jest gęsty przez co bardzo dobrze kryje. Polecam nie nakładać go pod oczy, ponieważ jest on po prostu za ciężki. Niżej pokażę Wam jak ten korektor się sprawdza.  









A tu jeszcze jeden przykład:






Ten korektor polecam osobą, które mają problemy z trądzikiem, bądź problemy skórne, bo z pewnością dobrze zakryje Wasze niedoskonałości.

A jakich korektorów Wy używacie?

poniedziałek, 8 września 2014

Co u mnie? :)

Hejka,
Jak pewnie zauważyliście dawno nie dodawałam postów, a to z tego powodu, że zaczęła się szkoła i nie miałam czasu nic nowego wrzucić. Teraz zaczynam się powoli przyzwyczajać do tego schematu szkolnego, także posty powinny pojawiać się częściej. Teraz mam do Was takie pytanie: Czy chcielibyście posty typu DIY? Mam kilka pomysłów, które mogłyby Wam się spodobać także czekam na wasze odpowiedzi. Aha jeszcze jedno...możecie spodziewać się haulu, bo w ostatnim czasie przybyło mi troche kosmetyków, ubrań i czegoś nowego do domu. Co prawda nie jest tego jakoś strasznie dużo, ale kilka rzeczy ,,ciągnie się" za mną już od połowy wakacji.

Także czekam na Wasze komentarze i maile.
Paa :)

środa, 27 sierpnia 2014

Pogadanka :D

Hej,
pewnie większość z Was zorientowała się, że to już ostatni tydzień wakacji. Z jednej strony mi smutno, a z drugiej nie. No bo przecież zobaczymy naszych znajomych, będziemy się z nimi widywać codziennie. Wycieczki, dyskoteki, zajęcia dodatkowe...To wszystko to ta fajna strona szkoły, ale jest też nauka. Zgaduje, że większość z Was nie lubi się uczyć, ja też nie, ale przy dobrej organizacji czasu ta nauka nie zajmie go tak wiele. W tym roku chcę bardziej zaplanować dni szkolne, żeby mieć więcej czasu dla siebie. I jeszcze muszę poświęcić więcej czasu na bloga. Jeżeli o to chodzi to posty prawdopodobnie będą pojawiały się w weekend, chociaż co do tego nie mam jeszcze pewności. Jeśli macie jakieś propozycje na posty dotyczące szkoły, bądź czegokolwiek innego to piszcie :p

Na dziś to tyle
Papa

środa, 20 sierpnia 2014

wtorek, 12 sierpnia 2014

Q&A

Hej,
dzisiaj Q&A :) bez przedłużania zacznijmy już :)

1. Od jak dawna zajmujesz się blogowaniem?
Dokładnie nie pamiętam, ale to jest mój 3 blog :p


2. Czy blogowanie to twoje hobby czy dodajesz posty ,,na odwal się"?
Moje wcześniejsze blogi może rzeczywiście były prowadzone ,,na odwal się", ale ten nie. Teraz do każdego posta staram się przykładać.

3. Do której klasy teraz idziesz?

Do drugiej gimnazjum :)


4. Masz jakieś zwierzęta?
Tak, mam psa :D


5. Jakie masz hobby?
Moją największą pasją jest śpiew, ale interesuję się też aktorstwem, fotografią, grą na instrumentach, tańcem, no i oczywiście blogowaniem. Mam też inne zainteresowania, ale to są moje największe :)


6. Lubisz chodzić do szkoły?
Szczerze to tak, bo w szkole spotykamy się ze znajomymi, są dyskoteki, wycieczki, jest też oczywiście nauka, ale to nie zmienia faktu, że lubię chodzić do szkoły :)

7. Masz już jakieś sprecyzowane plany na przyszłość?
Nie, nie wiem jeszcze kim chcę zostać, wiele razy się nad tym zastanawiałam, ale ciągle zmieniam zdanie.


8. Jak często starasz się wstawiać nowe posty?
Staram się je dodawać jak najczęściej,  jednak zazwyczaj jest to 1 lub 2 razy w tygodniu.


9. Lubisz czytać książki?
Tak, ale pod warunkiem, że są to książki młodzieżowe, a za innymi nie przepadam. Jedyną książką o innej tematyce (lektura), która mi się spodobała była to książka pt. ,,Opowieści z Narnii".


10. Masz jakieś ciekawe pomysły na posty?

Tak, ale na razie nie będę Wam ich zdradzać ;)



Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie ;)


Na dziś to tyle
Pa :D

wtorek, 5 sierpnia 2014

Kupowanie przez internet !?

Hej,
dzisiaj poruszę dosyć rozległy temat, którym jest kupowanie przez internet. Obecnie większość rzeczy możemy kupić nie wychodząc nawet z domu. Czy warto? Czy się opłaca? Wiele rzeczy jest kupowane przez ludzi w internecie, bo jest po prostu taniej. Ale nie wszyscy zwracają uwagę na ich jakość, wykonanie itp. Jeżeli kupujemy np. jakieś buty za 30 zł to wtedy nie mamy wiele do stracenia, ale co jeśli są to buty markowe za np. 200 zł? Wtedy zaczynamy się zastanawiać czy sprzedawca jest wiarygodny, czy zdjęcia są oryginalne.... Moim zdaniem za każdym razem powinniśmy to sprawdzać, nie tylko wtedy, gdy kupowany przez nas produkt jest droższy... Druga sprawa to to skąd produkt jest do nas przysyłany i tu znów wrócimy do butów, bo jeśli kupujemy buty za 200 zł, które idą do nas z Chin i rozmiar okaże się za mały lub za duży to będziemy je odsyłać?? W takim wypadku taniej by wyszło kupić te buty gdzieś na miejscu. Oczywiście można je komuś dać albo odsprzedać, ale wtedy znowu trafiamy do punktu wyjścia gdzie nie mamy butów. To jednak nie jest największym problemem, bo kupując jakieś urządzenie w internecie nie mamy pewności w jakim stanie ono do nas przyjdzie. Wymieniłam Wam wiele minusów ale przecież pomimo to wiele osób i tak kupuje przez internet i ja też jestem jedną z nich. Dlaczego? Bo jest po prostu wygodniej, bo jest taniej, a przecież jeśli będziemy pewni, że produkt jest oryginalny, sprzedawca sprawdzony i wszystko będzie OK to czemu nie? Warto zaryzykować. Ja kupiłam wiele rzeczy zwracając uwagę na to co napisałam powyżej i chyba wszystkie produkty, które mam z internetu okazały się bardzo dobre.

Mam nadzieję, że trochę przybliżyłam Wam temat kupowania przez internet.

Tak więc to na tyle.
Pa :)

środa, 30 lipca 2014

Lovely Kiss Kiss Lips - recenzja



Hej,
dawno nie było żadnego posta, a to z powodu mojego wyjazdu nad morze, ale już jestem i wszystko będzie tak jak dawniej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją błyszczyka z Lovely z serii Kiss Kiss Lips ja  mam nr 3.
 Tak wygląda na ustach:
Ja bardzo lubię ten błyszczyk. Miałam nawet taki okres czasu, w którym malowałam się tylko nim. Jak widać na zdjęciu jego kolor nie jest taki mocny jakby się wydawało. Nawilża usta. Ma wygodne opakowanie i aplikator. Jego minusem jest to, że szybko się ściera.
Kosztuje kilka złotych w Rossmannie.

Czy kupiłabym go jeszcze raz?: Tak

Dziś to tyle.
Pa :D

niedziela, 20 lipca 2014

wtorek, 15 lipca 2014

Haul lipiec 2014

Hej,
na wstępie przepraszam Was, że w weekend nie było żadnego posta, ale pod koniec tygodnia miałam sporo wyjazdów.

Dzisiaj pierwszy haul na tym blogu. Pokażę Wam rzeczy zakupione przeze mnie i prezenty, które dostałam na imieniny. Zaczynajmy!

Zaczniemy od butów i pierwszymi, które Wam pokażę będą to trampki, które udało mi się kupić za 31 zł. Niestety nie podam Wam sklepu, bo jest to mały, osiedlowy sklepik.


Kolejne będą buty, które kupiłam jakiś czas temu. Nie pamiętam ile kosztowały.



Następną rzeczą będą spodenki z House, które kupiłam na promocji za chyba 49,99  zł.


Następne będą spodenki z butiku, które kosztowały na promocji 29,99 zł.



W House kupiłam bluzę. O ile się nie mylę kosztowała ona 49,99 zł.



Czapka z House za 19,99 zł.

Bikini, które kupiłam w małym sklepie w moim mieście za 69 zł.

Ostatnią rzeczą będzie lakier do paznokci z Vipery za jakieś 3-4 zł.



To na tyle
Pa