czwartek, 9 października 2014

Haul wrzesień 2014

Hej,
na początku chciałam Was bardzo przeprosić, że tak długo nie pisałam, żadnych postów, ale niestety nauki jest coraz więcej, a czasu coraz mniej...Bez przedłużania przejdę do tematu dzisiejszego posta i będzie nim haul. Nie pokażę Wam wszystkich rzeczy, które kupiłam w ostatnim czasie, ale tylko te, które najczęściej nosiłam do tej pory. Zacznę od rzeczy, które kupiłam tego dnia co nagrywałam dla Was vlog (wiem, że to było już dawno, ale chciałam, żebyście je zobaczyli).

Bluzka z H&M


I spodenki z Croppa, które są bardzo fajne, gdyż mają wysoki stan :)


I przejdę już do zakupów z tego miesiąca. Płaszczyk, który kupiłam w Stardivariusie




Kupiłam w Croppie taką bluzę, która nazywa się oryginalnie ,,katanka", nie spotkałam się wcześniej z taką nazwą, także ja mówię na to zazwyczaj ,,bluza" :p



Także w Croppie kupiłam taką bluzkę, która bardzo mi się podoba. Bardzo Was przepraszam, że jest pomięta, ale nie zdążyłam jej wyprasować :(



Teraz pokażę Wam kilka rzeczy nieubraniowych. Pierwsza z nich to pewnie dobrze Wam znane Loom Bands :)

Kolejną rzeczą jest kominek i olejek zapachowy do niego. Sam kominek kupiłam w sklepie w moim mieście, a olejek w Rossmannie.


Teraz pokażę Wam lakier do paznokci, który dostałam od mojej siostry. Kupiła mi go będąc w Niemczech.


Tak więc na dziś to tyle 
Paa :)

5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu Sheinside? I linki w tym poście ?
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ <a ://sawanowska.blogspot.com/2014/10/sheinside-halloween.html♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zamiar zakupić tą bluzkę z "H&M" jakiś czas temu, niestety źle na mnie leżała :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza jaką zakupiłaś naprawdę mi się spodobała :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń