piątek, 17 października 2014

Wycieczka - 10.10.14

Hej,
tydzień temu byłam na wycieczce w Warszawie i chciałabym Wam trochę o niej opowiedzieć, więc zaczynajmy :)
Wyjechaliśmy około 10 rano, także dosyć późno, ale to z takiego powodu, że wycieczka zaplanowana była głównie jako wyjazd do teatru, który był dopiero o 19, także...Jak weszliśmy do busu okazało się, że jest tam strasznie ciasno i wszyscy narzekali, ale to jeszcze nic w porównaniu do średnio działającej klimatyzacji.. Na początku jeszcze jakoś działała i w temperatura w busie była całkiem OK. Gdy dojeżdżaliśmy do Warszawy wszystkim zaczęło robić się gorąco i po chwili temperatura była już nie do zniesienia. Wszyscy ,,wachlowali" się czym mogli, ale szczerze mówiąc mało to dawało. Gdy dojechaliśmy do zamku królewskiego i mieliśmy do niego jakieś 0,5 km pieszo kierowca stwierdził, że podwiezie nas bliżej i jechał jakieś 0,5 godziny przez co nasza pani musiała przesunąć rezerwację o godzinę. Gdy dojechaliśmy każdy jak najszybciej chciał wyjść z busa...Najpierw pospacerowaliśmy po starym mieście, gdzie z koleżankami robiłyśmy sobie zdjęcie(kilka z nich pokażę Wam na dole). Potem poszliśmy do zamku, gdzie najbardziej spodobało mi się to, że każdy  miał słuchawki i mikroport przez które słyszeliśmy panią przewodnik. Później pojechaliśmy do ,,Złotych Tarasów", gdzie zakupiłam torebkę i bluzkę, które na pewno niedługo Wam pokażę. No i na koniec pojechaliśmy do teatru Komedia na spektakl pod tytułem ,,Zorro", w którym jedną z głównych ról zagrała Anna Czartoryska. Sztuka była naprawdę bardzo ciekawa i było w niej dużo tańca i śpiewu. Wróciliśmy przed 1 w nocy. Podczas drogi powrotnej chwilami mogłam stwierdzić, że...jest mi zimno...znów wina klimatyzacji... :p

Teraz kilka zdjęć :)



A Wy byliście ostatnio na jakiejś wycieczce?

2 komentarze:

  1. eh szkoda, że na studiach nie ma wycieczek :D super zdjęcia
    klikniesz w link w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało byc super.
    Obs za obs ? zacznij a się zrewanżuje Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń