wtorek, 15 lipca 2014

Haul lipiec 2014

Hej,
na wstępie przepraszam Was, że w weekend nie było żadnego posta, ale pod koniec tygodnia miałam sporo wyjazdów.

Dzisiaj pierwszy haul na tym blogu. Pokażę Wam rzeczy zakupione przeze mnie i prezenty, które dostałam na imieniny. Zaczynajmy!

Zaczniemy od butów i pierwszymi, które Wam pokażę będą to trampki, które udało mi się kupić za 31 zł. Niestety nie podam Wam sklepu, bo jest to mały, osiedlowy sklepik.


Kolejne będą buty, które kupiłam jakiś czas temu. Nie pamiętam ile kosztowały.



Następną rzeczą będą spodenki z House, które kupiłam na promocji za chyba 49,99  zł.


Następne będą spodenki z butiku, które kosztowały na promocji 29,99 zł.



W House kupiłam bluzę. O ile się nie mylę kosztowała ona 49,99 zł.



Czapka z House za 19,99 zł.

Bikini, które kupiłam w małym sklepie w moim mieście za 69 zł.

Ostatnią rzeczą będzie lakier do paznokci z Vipery za jakieś 3-4 zł.



To na tyle
Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz